ISPO Munich pokračuje ve své úspěšné dráze
- Světový odborný veletrh sportovních potřeb a sportovní módy ISPO MUNICH 2014 je opět vyprodaný.
- Přihlášeno je 2.559 vystavovatelů z 50 zemí, kteří představí své novinky pro sezónu 2014/2015 na výstavní ploše 180.000 m2. Tuto světovou událost si nenechá ujít žádný z očekávaných 80.000 odborných návštěvníků ze 150 zemí.
- Žádný jiný veletrh nenabízí lepší přehled co se týče nových produktů, trendů, inovací v celém oboru sportu
ISPO Munich pokračuje i v roce 2014 ve svém úspěchu. Mezinárodní platforma sportovního odvětví ukazuje v porovnání s minulým rokem opět další nárůst prodané výstavní plochy. Dva měsíce před zahájením veletrhu je veletržní plocha vyprodána!
Na veletrhu ISPO Munich 2014 se představí nejen mezinárodní značky s aktuální nabídkou z oblasti Outdoor, Ski, Action a Performance Sports.
Dalším novým segmentem veletrhu, který pokryje jednu výstavní halu o rozloze 8.000m2, je „Health & Fitness“. Následující značky představí svoje novinky: Funs Fitness, RFE International, T-Systems, TRX und Trigger Point, Spinning und Zebris Medical. Další novinkou bude Padel Tennis Village, sport, který je odvozen od tenisu a pochází z latinské Ameriky. V pavilonu B4 uvidíte živě hrát profesionály z tohoto stále oblíbenějšího sportu plného taktiky a dynamiky. Prezentovat tento sport budou tyto značky: Babolat, Bullpadel, Drop Shot, ENEBE, Mystica, Nox, Padel 10 aj. Velký zájem hlásí veletržní správa rovněž o nový segment veletrhu ISPO Inspire. Tato nová platforma nabízí sportovnímu průmyslu možnost prezentovat svoje nové projekty tzv. CSR (Corporate Social Responsibility).Mnohé světové značky jako Arc’teryx, Billabong, Indiana, O’Neill, Patagonia, The North Face nebo Volcom budou nabízet možnost bezplatného poskytnutí svých výrobků v různých sociálních oblastech, dále možnosti sponzoringu v oblasti školství, zdravotnictví atd. určitě si nenechte ujít tuto příležitost k návštěvě v pav. A1.
Na veletrhu se poprvé objeví také noví vystavovatelé jako CR7 Underwear (Cristiano Ronaldo), Dachstein, Desigual, Dreimaster, Marchon mit Nike Vision und Dragon, Protest a Only Play, kteří budou hledat obchodní partnery z celé Evropy.
Veletrh je doprovázen řadou mezinárodních odborných konferencí a panelových diskuzí na aktuální témata, součástí jsou i módní přehlídky předních značek v rámci vybraných pavilonů.
ISPO Mnichov dále rozšiřuje své portfolio inovací o nové fórum – ISPO Textrends Forum. Výrobci textilií, látek, membrán, zapínání dostanou tak poprvé možnost prezentovat své vlastní inovace obchodníkům z oblasti sportovního businessu a to ve vlastním fóru. Designéři a produktoví manažeři se mohou rychle a efektivně informovat o textilních novinkách na jednom centrálním místě.
ISPO Munich 2014 se koná od 26. až 29.1.2014 na výstavišti Messe München.
Další informace k veletrhu ISPO Munich najdete na www.ispo.com.
Česká republika hlásí rekordní počet přihlášených vystavovatelů a to 58 na výstavní ploše 1.500m2. Největší zájem z české strany o obor outdoor, lyže, akční sporty. Zveme všechny návštěvníky z ČR a SR do ispo Czech Lounge ve vchodu Ost na malé občerstvení a dobré české pivo jako i k příjemnému posezení s možností připojení wi-fi.
Veškerý návštěvnický servis (vstupenky se slevou, ubytování) zajišťuje www.expocs.cz.