Získat přehled o novinkách na našem outdoorovém trhu, to je úkol, se kterým mají trochu problém nejen kupující, ale dokonce i obchodníci. Pro nákup zboží do obchodu je to přitom zásadní věc. Jaké možnosti v tomto směru mají čeští obchodníci a jakou roli hrál nedávný první ročník veletrhu For Outdoor v pražských Letňanech?
© Svět outdooru, duben 2012, text Jiří Červinka, Ondra Müller a Zdeněk Hübst, foto Jiří Červinka a Zdeněk Hübst
Placené odkazy k tomuto článku: |
Zde může být váš odkaz!Napište nám. |
Pro me osobne byl For outdoor 2012 celkem zklamani. Malo vystavovatelu, malo znacek… S ohledem na dalsi veletrhy For bike a caravan pusobil jako velmi chudy pribuzny.
Chtel jsem si udelat prehled o trhu ve vecech co shanim – batoh, stan, hulky a nepovedlo se. Asi moc velke ocekavani.