Veletrh For Outdoor i předváděcí akce

Veletrh For Outdoor i předváděcí akce

Získat přehled o novinkách na našem outdoorovém trhu, to je úkol, se kterým mají trochu problém nejen kupující, ale dokonce i obchodníci. Pro nákup zboží do obchodu je to přitom zásadní věc. Jaké možnosti v tomto směru mají čeští obchodníci a jakou roli hrál nedávný první ročník veletrhu For Outdoor v pražských Letňanech?

© Svět outdooru, duben 2012, text Jiří Červinka, Ondra Müller a Zdeněk Hübst, foto Jiří Červinka a Zdeněk Hübst

Placené odkazy k tomuto článku:
Zde může být váš odkaz!Napište nám.

Zkušenosti čtenářů

Martin

Pro me osobne byl For outdoor 2012 celkem zklamani. Malo vystavovatelu, malo znacek… S ohledem na dalsi veletrhy For bike a caravan pusobil jako velmi chudy pribuzny.
Chtel jsem si udelat prehled o trhu ve vecech co shanim – batoh, stan, hulky a nepovedlo se. Asi moc velke ocekavani.

Belial

Martin: … proč si nejdeš udělat přehled do pořádného obchodu? Je celkem logické (píše se to i v článku), že pořádný výrobce nemá zájem o bleší trh. Pro mně je to pochopitelné. Na prodeji maloobchodním zákazníkům by měli mít zájem především maloobchodní prodejci. Pokud na takový veletrh jde výrobce, divím se, že nevadí maloobchodním prodejnám prodej koncovým zákazníkům. Podle mně byl měl jen představit novinky bez prodeje se slevou. Prodej přece probíhá na prodejnách. Přijde mně, že outdoor je v ČR extrémně specifická skupina firem a lidí, kteří se chovají obchodně úplně odlišně než jiné odvětví a než zbytek Evropy. Osobně moc nechápu proč bych měl třeba prádlo Klimatex kupovat od výrobce jako obchod se slevou 30%, když na veletrhu SportLife ho prodávali se slevou 70%. Mně to přijde divné a pokud se jednou taková firma dostane do problémů, vůbec se tomu nebudu divit. Je potřeba rozlišovat maloobchod a velkoobchod a vyselektovat se tam kde bych se rád viděl. Dělat oboje dobře nejde.

Přidej svou zkušenost nebo doplň informace

Odpovídáte na komentář: