Radegast Birell, nejoblíbenější nealkoholické pivo v ČR

Radegast Birell, nejoblíbenější nealkoholické pivo v ČR

Dáte si rádi pivo, ale kvůli tomu, že třeba zrovna řídíte, nemůžete? Díky nealkoholickému pivu Radegast Birell si oblíbený nápoj nemusíte odpírat ani za volantem! A co víc – můžete si jej vychutnávat stejně jako klasické pivo! Chuť piva Radegast Birell je totiž díky speciálním kvasnicím, jež ale neprodukují alkohol, klasickému alkoholickému pivu velmi podobná. Proto je také Radegast Birell zdaleka nejoblíbenějším nealkoholickým pivem …

Zkušenosti čtenářů

Rujir

Tak tento prispevok je dobre OT. Ja viem ze je pod hlavickou PR clankov, ale aj tak. To uz sem mozte dat reklamu naozaj na cokolvek, ved vsetko moze nejakym sposobom suvisiet so sportom…

Alkoholik

Já vím, že jsme země pivařů, ale neříkejte mi, že to nevydržíme ani při sportu bez toho piva a musíme mít v puse alespoň to nealkoholické. Nevím jest-li jsou na tom stránky světaoutdooru tak špatně že se museli snížit k psaní o nealkkoholickém pivu myslel jsem si že tyto stránky mají ůroveň. Já vím je to o reklamě a radegast si ji může určitě dovolit. Už se těším na článek o tom, že je plum vodka nejoblíbenější mezi vodkami.

Karel

Chtěl jsem k tomuto článku také něco napsat, ale výše dva uvedené příspěvky už zcela vyjadřují můj názor.

briko

Tak takyto clanok som tu necakal… :o(

Karlos

Když na hory tak jedině s pivsonem v báglu. Mám fakt nejradši vyzáblí týpky co ráno lemcaj multivitamín a ječný vločky.

Alkoholik

Vidím, žes to nepochopil asi ti to pivo už leze na mozek. Tady nešlo o odsouzení piva samotného taky si ho klidně dám, ale na stránkách kde mají být seriózní informace nemá být tak okatá reklama.

bluhuh

jo, jasne, nereknu nic novyho, ale myslim, ze tohle by si redakce mela vyzrat. na tohle fakt koukam jako jelen, prachy jsou prachy, nejakej banner na boku bych asi pochopil, ale vydavat to za clanek? to je ubohost. a to prosim pivo mam rad, i v outdooru (ovsem ne ze bych ho ssebou tahal, ale stavit se nekde na jedno v hospode, kdyz uz jsem ji mimochodem potkal, to je fajn…) a birrel je i podle myho dobrej… ale takhle tady teda neee. to teda vazena redakce fuj, dete se bodnout

Jiří Červinka

Vážení, nikdo nevydává reklamu za článek, text je jasně označen PR. Ostatně, tím se odlišujeme od serverů, které se nenamáhají PR články označovat. A druhé pravidlo, snažíme se nepropůjčovat naše stránky reklamě úplných nesmyslů. Nic víc, nic míň. Jedinou jinou možností jsou placené stránky, k nimž se každý může vyjádřit v minianketě Světa outdooru. Nebo snad výše rozhořčení pánové hodlají pravidelně psát kvalitní články zadarmo?

Borek

Ešte že mi brat Červinka vysvetlil,ako sú oni féroví a nepropagujú úplné nezmysly.A tak môžeme zasa čakať,že dostaneme v nejakom „kvalitnom“ a „dobre zaplatenom článku“ zaručene nezávislé doporučenie na spústu vysokohodnotných a nevyhnutne potrebných vybavení pre outdoor.Nuž budeme sledovať.

bluhuh

no, jasne oznacen… abych pravdu rekl, ty maly popisky pod hlavickou clanku jsem nikdy poradne nevnimal, dokud se nezacalo mluvit o tomhle… celkem prirozene sleduju nadpisy clanku a kdyz me chytnou, zactu se do uvodniho uryvku… a myslim ze nejsem sam. jak jsem jiz zminil, prachy jsou prachy, to chapu a ani v tom asi nejsem sam, ale bral bych ten banner nahore co na me furt blika, treba mi leze na nervy, ale nereknu ani slovo. stejne tak beru kdyz v tom banneru bude odkaz na dalsi povidani, tedy napr, na diskutovany clanek, a at ma klidne dvacet stranek. ale ve vyctu clanku to podle meho nazoru nema co delat, at uz jsou stranky placene nebo ne, pokud chce (jakykoliv) internetovy ci jiny magazin pusobit trochu serioznim dojmem. cili PR clanky jako takove zamichane do objektivnich (alespon teoreticky) clanku a recenzi je to co mi vadi, co mi pripada jako blba vec. stejne jako se nemichaji clanky z fora Rady a zkusenosti s temi psanymi redakci, nemely by se tam michat PR kecy. tot muj nazor. P.S. znam spoustu placenych stranek, ktere se kvalitou nemuzou rovnat webum spravovanym zadarmo nadsenci … cimz nechci rict, ze by vsichni vsechno meli delat zadarmo ze svateho nadseni a lasky k veci, ale ze system placenych stranek mi stejne nezaruci kvalitu, a dokonce ani objektivitu nebo klid od reklam…

briko

Ja som len prekvapeny. Mal som dost vysoku mienku o tomto webe a PR clanok tohto charakteru ju dost degraduje… :o( Je mi jasne, ze len pre modre oci sa dobry web robit neda (mimo par nadsencov, ktori to robia popri inom zamestnani). Ale clanok s touto tematikou je uz, podla mna, moc. OK, dajte sem banner (trebars aj na pivo). OK, spravte PR clanok o topankach, stanoch,… Ale clanok o pive? Neviem, mne sa to zda dost zrada povodnej myslienky. Ale to je len moj subjektivny nazor…

Prajem vela uspechov a hlavne, aby ste neboli zavisli od takejto reklamy!

BTW: Vazeni :o), ked bude technicky vyriesene automaticke odpocitavanie drobnych sum z Vasich uctou za prezeranie stranok, tak sa budete cudovat, co vsetko na nete bude spoplatnene. :o( Momentalne to len nie je technicky mozne…

Jiří Červinka, redakce

Díky čtenářům bluhuh a briko za čas a snahu formulovat slušně kritický názor. To je hned jiné kafe, než jedovatý slovník brata Borka. Kritika zamrzí, ale dokud nebude placený web, otázka skutečně nestojí zda reklamu ano či ne, ale kolik reklamy. Kdo čte naše stránky delší dobu (dříve OV a Malý Průvodce), ten už si mohl udělat názor, jestli je Svět outdooru jen o reklamě a penězích. Je skutečně na zvážení, jestli konkrétní PR článek je mimo obsah webu nebo ne. Každý má tu hranici jinde. My jsme přesvědčeni, že nealkoholické pivo není tak nepřijatelné, jak se z komentářů jeví. Opačný názor respektujeme ale nesouhlasíme. Kdo na tomhle webu našel upotřebitelné informace, ten by měl být nakonec spokojen. A kdo je přesvědčen, že jsme lumpové, vesele rejžujeme a každý článek je „dobre zaplatený“, tomu jsou přece naše články a názory stejně k ničemu.

Alkoholik

Pivo je přijatelné, ale na stránkach o outdooru bych čekal jiné články.

Borek

Skúste si prečítať znovu vašu prvú reakciu,kde sa pozastavujete nad tým,či by „zmíněný pánové psaly kvalitní články zadarmo“.Nuž a teda ak sa to nedá zadarmo,tak sa to asi musí dať za peniaze.Ja sa vôbec nepozastavujem nad reklamou na pivo,k tomu nie je čo dodať,ale nad vaším vysvetlením.Nad tou „jízlivostí“ ,či urazenou ješitností.Ale čo už? Ak ste na to odkázaní,tak sa asi nedá nič robiť.Skrátka to prehliadnem a bude klud.

MUDr.Hannibal Lecter

Úředník pro výzkum veřejného mínění mě požádal o vyplnění dotazníku.Jeho játra jsem snědl s fazolemi a dobrým karé.

Přidej svou zkušenost nebo doplň informace

Odpovídáte na komentář: