Opět rekordní, a to hned v několika směrech. Kromě statistických údajů je zajímavá také historie veletrhu, protože se jednalo již o 74. ročník. Jaké inovace přinesl a jak byly tyto změny vnímány mezi návštěvníky?
Mezi dny 26.-29. ledna zavítalo na sportovní výstavu ISPO Munich 2014 více než 80 000 návštěvníků ze 110 zemí. Statistické údaje navázaly na předchozí rekordní ročník, když 66 % návštěvníků pocházelo ze zahraničí, většina z nich pak byla z Itálie, Rakouska, Francie, Švýcarska a Velké Británie. Kromě pozitivních čísel v oblasti celkové návštěvy, byli pořadatelé rádi také za větší návštěvnické zastoupení ze států jako USA či Rusko. Klaus Ditrich, předseda představenstva mnichovského veletrhu, byl průběhem velmi potěšen: „Atmosféra, která tady letos panovala, byla jednoduše úžasná. Všechny statistické údaje ukazují posun a potvrzují tím dominantní pozici veletrhu na mezinárodním poli sportovního byznysu.“
S 2 565 vystavovateli se v tomto směru letošní ročník postaral o absolutní rekord (loňský rok – 2481 vystavovatelů). Z důvodu očekávaného nárůstu vystavovatelů byla rozšířena také celková plocha výstavy, a to o 1500 m2 (celkově 104 720 m2). Dalším rozšířením bylo spektrum sportů. Návštěvníci mohli nově zjišťovat informace o sportech jako paddle tenis nebo zavítat do speciálně vystavěného prostoru, který se zabýval životním stylem „Health& Fitness“. Poslední zmíněná novinka taktéž zaznamenala pozitivní ohlasy: „Zájem o životní rovnováhu, vitalitu a pohyb je pro nás dalším přínosem, protože otvírá mnohem větší možnosti v oblasti trhu a svědčí o nově vzniklé cílové skupině“, myslí si Klaus Ditrich. Tato skutečnost byla důležitým předpokladem pro vystavění zmíněného nového prostoru.
Kromě novinek byli návštěvníci velmi spokojeni také s celkovým průběhem festivalu, když téměř 75 % z nich hodnotilo ISPO MUNICH 2014 „výborně“ nebo „velmi dobře“. Dalších 24 % mělo na festival pozitivní názor.
Na otázku ohledně příštího ročníku uvedlo 48 % dotázaných, že ISPO Munich bude dále získávat na důležitosti v oblasti sportovního byznysu. Téměř stejné množství (49 %) si myslí, že pozice veletrhu v budoucnu neoslábne. Velké oblibě, nejen ze strany návštěvníků, ale také médií, se letos těšilo udílení cen „ISPO Awards“, které každoročně oceňuje nejlepší výrobky v oblasti sportovního vybavení.