Danielsberg
Feraty

Ankogel-Gruppe – Rakousko

Danielsberg 855 m m n. m.
ferata C
Celkový čas
do 2 hodin
Doba lezení

cca 45 minut

Krátká ale zajímavá bezkramlová ferrata s pěkným krkolomným mostem. Via ferrata začíná jako sestupová a pak v nejnižším bodě jde pěkně zostra kolmo nahoru. Velice zajímavý je lanový most, obzvláště nástup na něj je vzdušný a v záklonu. Via ferrata také nabízí traverzování, rozštěp, no od každého něco. Výhledy do údolí jsou moc pěkné.

Příjezdové místo

Od Salzburgu po A10 Tauernautobahn, exit Spittal směrem B106 Mallnitz do Kolbnitz v Mölltalu. Postupujte podle značek Danielsberg a Herkuleshof. Na posledním odbočce vlevo před Herkuleshof a dojedete až na parkoviště. GPS souřadnice parkoviště   46.8890506N, 13.2797267E

Výchozí bod

Od parkoviště cca 600 metrů ( asi 10 min.), cesta je ne moc dobře značená. Nejprve projděte kolem penzionu Herkuleshof poté po cestě tzv. Alpe-Adri-Trail kolem kostela Filialkirche Heiliger Daniel a postupně klesejte k nástupu na via ferratu.

GPS nastupu na feratu :46.8850431N, 13.2881114E

Sestup

Od konce ferraty pokračujte k parkovišti po přístupové cestě.