Český horolezecký svaz vypsal výběrové řízení na pozici administrativní a organizační pracovník sekretariátu ČHS. Pokud vás tato nabídka zaujala, mrkněte do článku na další informace.
Náplň práce: Podpora činnosti svazu v oblasti administrativy, marketingu a komunikace. Zajišťování agendy ČHS, pomoc při organizaci akcí ČHS a jeho komisí, spolupráce při realizaci marketingových projektů, vytváření obsahu pro média apod.
Co očekáváme
– Zájem o horolezectví včetně znalosti prostředí (ideálně aktivní lezec)
– Zapálení pro věc – práce pro ČHS by neměla být jen přestupní stanicí
– Komunikativnost a schopnost pracovat v malém týmu
– Samostatnost, pracovní nasazení a časovou flexibilitu
– Organizační schopnosti, spolehlivost a důslednost
– Minimálně SŠ vzdělání
– Uživatelskou znalost práce s PC
– Řidičský průkaz skupiny B
– Dobrou znalost angličtiny
Co nabízíme
– Možnost podílet se na rozvoji horolezectví v ČR
– Zajímavou a různorodou práci v malém kolektivu
– Prostor pro seberealizaci a odborný růst
– Zaměstnání na plný úvazek s možností flexibilní úpravy pracovní doby
– Motivační finanční ohodnocení
– 5 týdnů dovolené
– Služební telefon
Předpokládaný nástup: leden-únor 2013 (možnost dohody)
Uzávěrka výběrového: 25.11. 2012
Pokud budete mít o nabízenou pozici zájem, pošlete nám nejpoději do 25.11. 2012 e-mail na adresu in**@ho******.cz, jehož součástí musí být motivační dopis a strukturovaný životopis. Do předmětu e-mailu uveďte „Pracovník ČHS“.
Těšíme se na vaše nabídky.
Všem uchazečům, kteří postoupí do dalšího kola výběrového řízení, pošleme do 30.11. e-mail s dalšími informacemi.
B. Valentová, tajemnice