Pohled na vybrané české firmy na veletrhu Ispo 2012. Skutečnost, že z 289 outdoorových firem vystavujících na Ispo bylo na šest desítek českých, dobře ilustruje situaci na českém outdoorovém rybníčku. Tyto značky mají ve světě mezi běžnými uživateli často mnohem větší věhlas než doma, a to je nakonec i důvod, proč se na Ispo prezentují…
© Svět outdooru, únor 2012, text i foto Jan Šťovíček
Placené odkazy k tomuto článku: |
Zde může být váš odkaz!Napište nám. |
Tak to se tady někdo asi trochu posral…mám otázku pro pana Šťovíčka. Jste za a) prolhaný až hanba a nic od hannahu jste nikdy nezkoušel, b) svou práci berete vážně a tak jste vlastně jen opsal sebestřednou onanii z nějakého propagačního materiálu hannah, nebo (a této odpovědi odmítám uvěřit bez osobního setkání) c) opravdu si myslíte že hannah je kvalitní značka?