Jsme rádi, že čtete naše časopisy a weby, že si u nás kupujete mapy, průvodce a vybavení, že chodíte na festivaly, cestovatelské přednášky a běžecké závody, které pořádáme.
Abychom vaše koníčky udělali levnější, kód „FestivalObzory“ můžete použít jako poukaz na nákup:
- 500 Kč na boty Salomon, Altra, PUMA, Inov-8, Dynafit, Saucony, AKU, Hoka, Brooks aj. na běž.cz*
- 500 Kč na vesty a batohy Salomon, Montane, Osprey na běž.cz*
- 500 Kč na bundy Montane, Compressport, Inov-8, Mac in Sac, Crazy aj.na běž.cz*
- 500 Kč na trekové a nordic walking hole FIZAN na běž.cz*
- 20% na ADVENTURE MENU, jídlo na cesty na KnihyNaHory.cz
- 20% na předplatné časopisů Svět outdooru, Svět běhu a Pádler
- 20% na vstupenky na Festival OBZORY
- 7% na Outdoorshops.cz (specialista na Sea To Summit, K2, ale také mnoho dalších značek)
- 10 % na Merinoobchod.cz (specialista na Icebreaker)
*VŠE PLATÍ I NA ZLEVNĚNÉ ZBOŽÍ, při nákupu nad 2590 Kč. Při nákupu na Běž.cz musíte být přihlášeni v rámci skupiny „Běžci, běžkyně, trekaři, trekařky“.
KÓD MŮŽETE POUŽÍT OPAKOVANĚ.
NÁKUP, I S UPLATNĚNÝM SLEVOVÝM KÓDEM, NÁM POMÁHÁ POŘÁDAT PRO VÁS FESTIVALY, CESTOVATELSKÉ PŘEDNÁŠKY A BĚŽECKÉ ZÁVODY, VYDÁVAT ČASOPISY A WEBY A PROVOZOVAT SPECIALIZOVANÉ KNIH/MAP-KUPECTVÍ. DĚKUJEME!
Kdo může slevový kód využít
- Předplatitelé časopisů Svět outdooru, Svět běhu, Pádler
- Návštěvníci Festivalu OBZORY, vybraných promítání festivalů SNOW FILM FEST a EXPEDIČNÍ KAMERA
- Účastníci Třeboňského půl/maratonu a závodů Krosového poháru
- Zákazníci prodejen Běž.cz, KnihyNaHory.cz, Alpitrek.cz a Outdoorshops.cz
Změny a doplnění slev
Uvedené slevy s využitím kódu „FestivalObzory“ platí dlouhodobě, trvale. Samozřejmě s během času se mohou lehce měnit produkty, na které se slevový kód vztahuje. Například přibude nová značka bot apod. Aktuální stav bude vždy k dispozici na této stránce.
Pro zajímavost – proč se vyplatí rozdávat slevu 500 Kč
Možná tě to překvapí, ale je to tak: většina nákupů v eshopu (nejen našem) vede přes reklamu na Googlu, Facebooku či Instagramu. Někdy ani nevíš, že to je reklama.
Prakticky každý eshop Googlu či Facebooku zaplatí za každého zákazníka, kterého do eshopu přivedl, často s pomocí osobních údajů, které o tobě posbíral. Kolik to stojí? Za jednu tzv. konvetzi, tj. když si koupíš třeba turistické boty, inkasuje Google běžně kolem 500 Kč.
My chceme Google, Facebook a podobné obejít. Místo pětikila Googlu raději dáme slevu zákazníkům, kteří nakoupí napřímo.
My na tom budeme stejně, Google o pětikilo přijde a zákazník pětikilo ušetří.
Myslíme, že Google to ustojí 🙂